Viziunea clientului
Principala companie de asigurări din România, City Insurance, și-a dorit să se poată adapta la ritmul de inovație din ce în ce mai rapid și să ofere soluții rapide clienților lor: clienții companiei de asigurari, brokeri și persoane care au avut pagube auto.
City Insurance a gândit o aplicație pentru dispozitivele IOS și Android care transformă modul în care comunică cu clienții implicați într-un accident. Cu această idee grozavă, raportarea pagubelor auto la aplicația companiei de asigurări ar fi rapidă și ușoară. Acest lucru rezolvă mai multe probleme:
- Eliminarea deplasărilor la asigurător sau la centrele de constatare;
- Optimizarea timpului necesar pentru completarea dosarelor de asigurare și daune Casco;
- Rezolvarea oricărui tip de daune Casco în orice moment al zilei, 24/7.
Obiectivul proiectului
Cu CityinsClaimsAssist, clientul preia controlul asupra dosarului său de daune, în timp ce asiguratorii îl asistă pe parcursul întregului proces de investigație. Totul devine mai ușor, mai simplu. Clientul are la îndemână toate informațiile privind avariile, poate încărca fotografii și trimite documente direct de pe site-ul evenimentului și, în plus, beneficiază de o comunicare rapidă cu inspectorul său de avarii.
Procesul de dezvoltare
Obiectivul nostru a fost dezvoltarea unei aplicații mobile pentru iOS și Android, care să faciliteze operațiunile menționate anterior. Arhitectura aplicației trebuie să fie scalabilă, sigură și performantă, având în vedere acoperirea masivă a platformei.
Proiectare design UI / UX
Dezvoltare Backend
Testare și implementare
Rezultatul
Beneficiind de încrederea partenerului nostru, în acest moment continuăm să dezvoltăm noi funcționalități și să asigurăm întreținerea aplicației CityinsClaimAssist adăugând caracteristici mai importante și păstrând-o intuitivă și ușor de utilizat și fără erori pentru toți utilizatorii.