Probabil te regasesti: motivul numarul unu pentru care utilizatorii dau “delete” unei aplicatii mobile este pentru ca nu o utilizeaza. 14% dintre proprietarii de smartphone-uri au raportat stergerea unei aplicatii greu de utilizat (eMarketer). Navigarea intuitiva si gradul de utilizare generala sunt functii cheie pe care clientii tai le cauta in experientele lor privind aplicatiile mobile.
Deci, cum ar trebui sa arate o aplicatie mobile din aceasta perspectiva? Minimizarea click-urilor si actiunilor utilizatorului constituie o mare victorie. Pe mobil, in absenta unui mouse si a tastaturii, este mult mai greu sa selectezi obiecte si sa accesezi informatii. Scrolling-ul este favorizat in ceea ce priveste click-urile, deci tineti cont de acest aspect atunci cand dezvoltati arhitectura si continutul aplicatiei. Aplicatia mobila ar trebui optimizata pentru a mentine click-urile la un minim absolut, toate fara a limita functionalitatea.
Cand vine vorba de o navigare usoara, Netflix da lectii. Aplicatia mobila pentru streaming video este complet optimizata pentru utilizatorii de smartphone-urile sau tabletele si este complet intuitiva. Ar trebui sa arunci o privire J
Iti multumim ca ai parcurs articolul nostru! Vrei sa afli cum iti poti pune ideea in valoare si sa fii aproape de clientii tai oferindu-le o experienta “easy” pe mobil? Intra in contact cu un specialist din echipa noastra AICI.